پیام دعوت رییس فدراسیون دو و میدانی از ملت شریف ایران اسلامی جهت حضوری پر شور در انتخابات ۲۸خرداد‌ماه

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، طی پیامی از ملت شریف و شهیدپرور ایران به ویژه جامعه ورزش دو و میدانی برای حضور در انتخابات 28 خردادماه و تعیین سرنوشت ایران اسلامی، دعوت کرد.


انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید. “رهبر معظم انقلاب اسلامی”

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، طی پیامی از ملت شریف و شهیدپرور ایران به ویژه جامعه ورزش دو و میدانی برای حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه و تعیین سرنوشت ایران اسلامی، دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:
انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده است.

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته با ایمان و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، معنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

بدون تردید، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به دسیسه های مزدورانی می دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اند.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم خصوصاً جامعه ورزش دو و میدانی جهت حضور پر شور در انتخابات، امیدوارم در این دوره نیز همچون گذشته، با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه ها پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات کشور
بیفزاییم. ان شاء الله

هاشم صیامی
رییس فدراسیون دو و میدانی