مسئول کمیته استعدادیابی و رده های سنی پایه فدراسیون دوومیدانی؛

تیم ۱۰۰ یکی از تخصصی ترین طرح های در حال اجرای فدراسیون دو و میدانی است

سیاوش سپهوند گفت: طرح تیم ۱۰۰ یکی از تخصصی ترین طرح های در حال اجرای فدراسیون دو و میدانی بوده که با ثبت نام از ۴۰۰۰ نفر از افراد مستعد برای فعالیت در این رشته ورزشی به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی،سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعداد‌یابی و رده های سنی پایه فدراسیون دوومیدانی اطهار داشت: طرح تیم ۱۰۰ یکی از تخصصی ترین طرح های در حال اجرای فدراسیون دو و میدانی بوده که بعد از گذشت سه ماه با ثبت نام از ۴۰۰۰ نفر از افراد مستعد فعالیت در این رسته ورزشی به پایان رسید.

وی افزود:  تمام اطلاعات ورزشکاران رده های سنی پایه (بین ۸ تا ۱۵ سال) علاقه مند به رشته دو و میدانی در سراسر کشور ثبت شده که این اطلاعات در اختیار روسای هیئت‌ها قرار خواهد گرفت و بعد از راستی آزمایی نفرات نخبه توسط فدراسیون دو و میدانی غربال خواهند شد تا در نهایت به استعداد های خوب و نخبه در سراسر کشور خواهیم رسید.

سپهوند ادامه داد:  در کنار طرح تیم ۱۰۰، فعال کردن مدرسه های دو و میدانی سراسر کشور را در دستور کار قرار داده ایم که در استانهایی همچون البرز، لرستان، کرمانشاه، تهران، گیلان و...در حال فعالیت هستند.

سپهوند تصریح کرد: این نوید را به جامعه بزرگ دوومیدانی خواهیم داد که  روی آوردن ورزشکارها به رشته پایه و مادر استارت زده شده و امیدواریم که با اجرایی نمودن این برنامه در سه ماه تابستان بتوانیم جامعه آماری و بدنه لاغر و نحیف دوومیدانی کشور را چاق و از دل این استعدادیابی، نخبگان خوبی را برای سالهای آینده در رده های سنی مختلف داشته باشیم .

رییس هیات دو و میدانی استان لرستان خاطر نشان کرد: قطعا استعدادیابی موتور محرک فدراسیون دوومیدانی خواهد شد و برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته با حمایت های هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و علی رضایی دبیر فدراسیون و وروسای هیات های استانی سراسر کشور، نوید روزهای خوبی را برای ورزش اول المپیک در کشورمان خواهد داد.

 وی افزود: مسابقات مناطق شش‌گانه در رده سنی نونهالان و در طول فصل تابستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد  و با توجه به اینکه دوومیدانی در سید یک ورزش های کم خطر  ویروس کرونا قرار گرفته ، ورزشکاران جذب شده در رده‌های سنی پایه در این رقابت‌ها حضور قابل توجهی خواهند داشت.

سپهوند در پایان گفت: از کلیه مربیان پایه در سراسر کشور که بخوبی طرح تیم ۱۰۰ را اجرا کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم.