برگزاری کارگاه دانش افزایی مجازی اصول تمرینات صحرانوردی

فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد کارگاه آموزش اصول تمرینات صحرانوردی برای ورزشکاران استقامتی ویژه مربیان را به صورت آنلاین، در فضای اینترنتی (skyroom) برگزارنماید.


به گزارش روابط عمومی،فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد کارگاه آموزش اصول تمرینات صحرانوردی برای ورزشکاران استقامتی ویژه مربیان را به صورت آنلاین، در فضای اینترنتی ((skyroom برگزارنماید.


به همین جهت هیات‌های دو و میدانی سراسر کشور می‌توانند نسبت به معرفی حداکثر ۳ نفرشرکت کننده ( آقا و خانم ) به همراه کدملی و شماره تماس واتس آپ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۳اقدام نمایند.

گفتنی است مربیانی که قصد شرکت در این کارگاه آموزشی مجازی را دارند می‌بایست شرایط ریل را داشته باشند:

 داشتن مدرک مربیگری حداقل درجه ۳ دو و میدانی برای شرکت کنندگان الزامیست.

تاریخ و زمان کارگاه: روز سه شنبه۱۴۰۰/۷/۶(ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ بعداظهر)
 شهریه شرکت درکارگاه ۱/۰۰۰/۰۰۰ریال میباشد.
 
لازم به ذکر است،درپایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی اعطا میگردد و شرکت کنندگان بایستی پس ازمعرفی از سوی هیات دو و میدانی استان خود درسامانه ملی دو و میدانی (موجود درسایت فدراسیون دو و میدانی) ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است افرادی که متقاضی ارتقاء گواهینامه های مربیگری خود به سطح بالاتر درآینده هستند و همچنین جهت شرکت دردوره های مختلفی که زیر نظر فدراسیون دو و میدانی برگزارمیگردد، موظف هستند دوره های دانش افزایی را جهت کسب امتیاز لازم و دریافت مجوز جهت شرکت دردوره های مربیگری سطح بالاتر را سپری نمایند.