مسئول کمیته استعداد یابی و رده های پایه فدراسیون دو و میدانی گفت:

رکوردشکنان در مسابقات آسیای میانه پاداش نقدی دریافت خواهند کرد/ به دنبال بهبود عملکرد ورزشکاران هستیم

مسئول کمیته استعداد یابی و رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت؛ به همت و تلاش مسئولین فدراسیون و روسای هیات‌های دو و میدانی سراسر کشور تیم خوبی را انتخاب و روانه اولین دوره مسابقات آسیای میانه کردیه‌ایم که هدف بزرگ ما از این کار بهبود عملکرد فنی ورزشکاران و رشد آنها به منظور حضوری مقتدرانه در مسابقات آتی است.


سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی گفت: خوشبختانه پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان همچنین حضور ورزشکاران این رده سنی در رقابت‌های‌های بین‌المللی ترکیه و قهرمانی جوانان جهان توانستیم بزرگترین کاروان دو و میدانی کشورمان را از میان تمام ورزشکاران حاضر در صحنه انتخاب و به منظور رشد و ارتقاء عملکرد فنی آنها تیم خوبی را روانه اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیای میانه به میزبانی کشور ازبکستان کنیم.

‎وی افزود: هدف اصلی ما از اعزام تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان به ازبکستان کسب آمادگی‌های لازم به منظور حضور مقتدرانه این قهرمانان خوب کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که سال آینده در کلمبیا برگزار می‌شود و همچنین رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی کویت و مسابقات بازی‌های آسیایی در چین و کره جنوبی است.

سپهوند ادامه داد:این مسابقات می‌تواند بعنوان یک محک جدی و میدانی برای ارتقاء رکورد‌های ملی  در بخش نوجوانان و جوانان باشد.

او خاطر نشان کرد:دومین میدان برای ارزیابی ورزشکاران رده‌های سنی پایه دو و میدانی پس از رقابت‌های آسیای میانه حضور در مسابقات باشگاهی نوجوانان-جوانان خواهد بود که طی دو هفته آتی به میزبانی شهر خرم‌آباد در استان لرستان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های سنی پایه تصریح کرد:فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد با تصویب هیات رییسه و حمایت حامی مالی به منظور بالا بردن سطح انگیزه ورزشکاران به آن دسته از ورزشکارانی که بتوانند رکورد ملی کشور را در جریان برگزاری اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه ارتقاء دهند مبلغ ۱۰میلیون تومان و به مربیان آنها مبلغ ۵میلیون تومان پاداش نقدی اهداء کند.
 
سپهوند گفت:در پایان از همه اعضای هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی بواسطه حمایت همه جانبه و همیشگی این عزیزان از برنامه‌ها و ورزشکاران رده‌های سنی پایه کمال تشکر و قدر دانی را دارم.