در جلسه کمیته بانوان انجام شد؛

بررسی وضعیت ورزشکاران مستعد/پشتوانه‌های نوجوانان و جوانان شناسایی شدند

جلسه کمیته بانوان عصر روز شنبه در فدراسیون دو و میدانی برگزار و اعضاء پیرامون مسائل و مشکلات بانوان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، جلسه کمیته بانوان روز شنبه با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار و اعضاء این کمیته در خصوص مسائل، مشکلات، کاستی‌ها و همچنین امیدهای کسب مدال و استعدادهای موجود در بخش بانوان با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشتند.

در این نشست نیز تقسیم بندی ورزشکاران در دو گروه A و B مطرح و مقرر شد؛ ورزشکاران شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی در گروه A و ورزشکاران امید کسب مدال در سایر مسابقات در گروه B قرار بگیرند.

در این جلسه همچنین اعضاء کمیته بانوان ورزشکارانی را که در بخش دختران مستعد و آینده دار هستند و می‌توانند فردای روشنی برای دو و میدانی کشور رقم بزنند معرفی کردند.
 
از دیگر نکات برجسته این نشست بحث و تبادل نظر اعضاء کمیته در خصوص ورزشکارانی بود که سال آینده شرایط سنی حضور در رده سنی نوجوانان و جوانان را دارند و پتانسیل بالایی برای ایستادن روی سکوها‌خواهند داشت.

در جلسه کمیته تخصصی بانوان؛ علی رضایی دبیر و حمیدرضا فردین‌پور مدیرتیم های ملی فدراسیون و همچنین مریم قربانی،زهرا نبی‌زاده و لیلا ابراهیمی  بعنوان اعضاء این کمیته حضور داشتند.