برگزاری مسابقه بزرگ دو همگانی یادواره کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان

مسابقه بزرگ دو همگانی یادواره کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی استان لرستان، امروز صبح ۱۴ آبانماه مسابقه بزرگ دو همگانی یادواره کنگره ملی  ۶۳۰۰ شهید استان لرستان  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار، داور و سرپرست میزبانی شهرستان رومشکان برگزار شد.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان در حاشیه مسابقات گفت: در این  مسابقات به نفرات اول تا ششم در  دو رده جوانان و بزرگسالان جوایز نقدی همراه با حکم مدال اهدا شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در جهت محرومیت‌زدایی شهرستانهای کمتر توسعه یافته به میزبانی شهرستان رومشکان برگزار و هدف از این برگزاری استعدادیابی در رشته دو صحرانوردی و استقامت بود.

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان با اشاره به نتایج به دست آمده در رده جوانان وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان، میعاد گودرزی، آرش باقرزاده، امیر محمد آقاجان، آتیلا نقدی نژاد ،محمدرضا متقی و نیما شیراوند بعنوان نفرات اول تا ششم در این رده معرفی شدند.

وی با اشاره به نتایج در رده بزرگسالان افزود: در رده بزرگسالان محمد شیرزادی، احمد بیرانوند، علی امرایی، سبحان قاسمی، علی میرزا صفر بیرانوند و رضا پورمند به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی یادآور شد: به عنوان کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون به  سراغ مناطق محروم رفته ایم به جای اینکه این شهرستان محروم از ظرفیت های مرکز بهره ببرند ما به سراغ آنها رفته ایم.

سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: از همه مسئولین شهرستان رومشکان، تربیت بدنی استان که میزبانی خوبی را به جای گذاشته اند تقدیر و تشکر می‌کنیم .