یک کار مفید بهتر از ۱۰ وعده بی‌سرانجام است

حدادی: می‌خواهم در بازیهای آسیایی آخرین مدال طلایم را بگیرم/ انتظار پست و مقام ندارم و برای کار کردن آمده‌ام

قهرمان پرتاب دیسک آسیا، جهان و المپیک گفت: می‌خواهم در بازیهای آسیایی پنجمین و آخرین مدال طلایم را بگیرم.

به گزارش روابط عمومی، احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا، جهان و المپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: اتفاق قشنگی بود که با وجود قهرمانان عزیز رخ داد و امیدواریم که تمام منتخبین کمیسیون، با موفقیت کارشان را انجام دهند و توقعات بجای ورزشکاران که صورت نگرفته را انجام دهند.

وی افزود: در این کمیسیون کارهای زیادی می‌شود انجام داد و جایگاه خوبی دارد. اگر این تیم بخواهد کار کند، می‌تواند. برنامه‌های خوبی داشتیم و با استفاده از مدال‌آوران، درصدد تامین منازل مسکونی و دهکده المپیک برای قهرمانان هستیم. زمین‌های زیادی در تهران وجود دارد که می‌تواند در اختیار ورزشکار قرار بگیرد.

رکوردار پرتاب دیسک آسیا با اشاره به برنامه‌هایش برای این کمیسیون تاکید کرد: از برنامه‌هایم این است که در صورت عضویت در کمیسیون، این جایزه را به مدال‌آوران بدهیم.

همه قهرمانان ارتباطات مختلفی دارند و برای این طرح، فکر شده. زمین‌های ملی و منابع طبیعی هستند که می‌تواند به قهرمانان تعلق بگیرد. اگر دوستان در وزارت ورزش و کمیته کمک کنند، این ماجرا انجام می‌شود و دغدغه ورزشکاران حل می‌شود. تمام هدف من این است و یک کار مفید برای جامعه ورزش، بهتر از ۱۰ وعده بی‌سرانجام است.

وی افزود: دوره اول تمام قهرمانان حضور داشتند وقتی ۱۵ دکتر در یک اتاق باشند، کار سخت است. هر کسی کمی کوتاه بیاید، کار جمع می‌شود. اگر انتخاب شوم کمک می‌کنم و اگر نشدم، در خدمت کمیسیون هستم. انتظار پست و مقام ندارم و برای کار کردن آمده‌ام.

حدادی با اشاره به اهداف پیش رویش بیان کرد: در المپیک مشکل کمر داشتم و اتفاقات خوبی را رقم نزدم اما در بازی‌های آسیایی اگر اتفاق خاصی نیفتد، امیدوارم آخرین مدال و پنجمین طلایم را بگیرم.

وی در پایان گفت: مصدومیت کمرم در حال درمان است و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود تا عرصه را به جوان‌ترها بسپاریم.