به گزارش روابط عمومی،سومین دوره مسابقات دو استقامت ویژه کارکنان شرکت سایپا گرامیداشت شهدای اقتدار و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان همچنین هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در مجموعه ورزشی سازهگستر سایپا برگزار شد.
در پایان این رقابتها از نفرات برتر توسط وزیر ورزش و جوانان همچنین رییس فدراسیون دو و میدانی تجلیل و قدر دانی شد.
دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز در این مراسم حضور دارند.
