هاشم صیامی انتخاب روسای فدراسیون تکواندو،کوهنوردی و کبدی را تبریک گفت

به دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون های تکواندو ، کوهنوردی و کبدی هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در پیام های جداگانه ای انتخاب هادی ساعی ، رضا زارعی و عباس اورسجی را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی،در پیام تبریک هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی خطاب به هادی ساعی آمده است:انتخاب شایسته جنابعالی که از مفاخر ورزش ایران و جهان هستید به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو نویددهنده تداوم بیش از پیش درخشش ورزش پرافتخارکشورمان در عرصه های بین المللی است، اینجانب به نمایندگی از خانواده معظم ورزش دو و میدانی ضمن تبریک به جناب عالی و دیگر اعضای مجمع فدراسیون تکواندو، برای جناب آقای سید محمدپولادگر رئیس سابق آن فدراسیون نیز آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

همچنین در پیام تبریک هاشم صیامی خطاب به رضا زارعی آمده است:اعتماد مجدد اعضای گرامی مجمع انتخابات فدراسیون کوهنوردی به جناب عالی به خوبی بیانگر توفیقات شما و دیگر همکارانتان در زمینه های مختلف توسعه ورزش کوهنوردی است، اینجانب ضمن تبریک انتخاب مجددتان، برایتان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

در پیام تبریک رییس فدراسیون دو و میدانی خطاب به عباس اورسجی نیز آمده است:کارنامه درخور تحسین جناب عالی در سمت های مختلف و بویژه در فدراسیون کبدی از چشم اعضای محترم مجمع فدراسیون پنهان نماند و با رای قاطع خود بر ادامه مسیر افتخارآفرینی این ورزش تاکید کردند. اینجانب ضمن تبریک به شما و خانواده ورزش کبدی برایتان از درگاه پروردگار  سلامتی و بهروزی مسالت دارم.