ریحانه مبینی: نگاهم تمام و کمال به دنبال هدف است/برای بهترین نتیجه یک سال مرخصی تحصیلی گرفتم

رکورددار پرش طول بانوان کشور گفت: این روزها تمرکزم و نگاهم تمام و کمال به دنبال هدفم است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.


ریحانه مبینی آرانی که این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور(لیگ)، تصمیم گرفتم با عزمی راسخ تر تمرینات را آغاز کنم ، اما با توجه به اینکه دانشگاه ها حضوری شده بود در روز می‌توانستم فقط یک جلسه تمرین داشته باشم، به همین دلیل تصمیم گرفتم بخاطر اهمیت مسابقات پیش رو، امسال را مرخصی تحصیلی بگیرم تا تمام توانم را برای تمرین کردن بگذارم. خداروشکر تمرینات منسجم و منظمی را با مربی حرفه‌ای خود شروع کردیم و تا به الان ، حتی یک جلسه ی تمرین هم از دست نداده ایم و امیدوار هستم که این تلاش به بهترین نحو  نتیجه بدهد.

وی افزود: با توجه به اینکه محوطه پرش طول و پرتاب نیزه آران و بیدگل به همت شورای شهر خصوصا جناب آقای بابازاده رییس شورای شهر،  امسال تکمیل شد که این خود مزیتی بزرگ برای شهرستان آران و بیدگل به شمار می‌رود که به همین دلیل شرایط تمرینی من خیلی بهتر شده است.
 
رکورد‌دار ماده پرش طول کشورمان ادامه داد: طی ماه هایی که گذشت چند هفته ای در بوشهر و تهران اردوی آماده سازی داشتم و تمرینات را پیگیری کردم  و فدراسیون شرایط خیلی خوبی را برای من فراهم کرده است تا بتوانم به اهداف ورزشی ام برسم که واقعا سپاسگزار و قدردان زحمات تمام بزرگواران به خصوص رییس فدراسیون هستم و امیدوارم که با کسب مدال های بین المللی و ارتقای رکورد ایران بتوانم این زحمات رو جبران کنم.
 
مبینی در خصوص عملکردش در مسابقه ی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور توضیح داد: متاسفانه کمی از نظر ذهنی آمادگی نداشتم و نتوانستم عملکرد خوبی به جا بگذارم ، ولی مسابقات بدون نقص برگزار شد و باعث افتخار من بود که در لباس تیم حرفه ای پلیمرخلیج فارس در این مسابقات رقابت داشتم. از آقای دکتر رحمتی بابت  تمام زحماتی که با حمایت از ورزشکاران و برای ارتقا دوومیدانی ایران متقبل می‌شوند تشکر میکنم.
 
وی در پایان گفت: چشمانم تمام و کمال به دنبال هدفم است و هیچ چیز نمی‌تواند مرا از مسیری که در حال پیمودن هستم دور کند ، امیدوارم با تلاش های خودم و عزیزانی که مرا در این مسیر سخت همراهی می‌کنند ، افتخارات زیادی را برای کشورم به ارمغان بیاورم.