مهدی پیرجهان: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم/ هدفمان بجا گذاشتن عملکرد عالی در بازیهای آسیایی است

رکورددار دو ۴۰۰ متر با مانع گفت: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم.

مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی های فدراسیون دو و میدانی، من، میلاد ناصح جهانی و سجاد هاشمی زیر نظر شهریار سیه جانی اردوی ۴۰ روزه ای را در شهر ازمیر ترکیه پشت سرگذاشتیم که باعث شد از نظر بدنی به شرایط ایده آل وفوق العاده ای برسیم.

 

وی افزود: از آنجائیکه مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را پیش رو داشتیم برنامه ریزی مربی ما بیشتر روی آن مسابقه بود. به خصوص برای دوندگان ۴۰۰ متر میلا ناصح جهانی و سجاد هاشمی آهنگری، و من نیز در کنارشان تمرینات ۴۰۰متر را دنبال می کردم که خدارو شکر به آمادگی مطلوبی هم رسیدیم اما متاسفانه با لغو شدن این مسابقات یک سری برنامه ها کلا تغییر کرد. در حال حاضر باید برای مسابقات فضای باز برنامه ریزی کنیم و احتمالا اولین مسابقه در فروردین ماه خواهد بود.  

 

وی ادامه داد: خدا شکر فعلا همه چیز خوب پیش می‌رود و جا دارد تشکر کنم از رییس ،دبیر و مدیرتیم های ملی فدراسیون  که واقعا دلسوزانه در شرایط سخت همه جوره پشت ورزشکاران بوده‌اند و دلگرمی خوبی به ورزشکاران القا می کنند و ان شاالله جواب تمام این خوبی ها با مدال بازیهای آسیایی داده خواهد شد و من مطمئنم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، چرا که هدفمان بجا گذاشتم عملکرد خوب در بازیهای آسیایی است. به طور کلی نه تنها برای ورزشکاران دو و میدانی بلکه برای کاروان ایران در بازیهای آسیایی ارزوی موفقیت می کنم.

 

پیرجهان در پایان گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی جهان آمریکا، بازیهای آسیایی و همچنین رقابت در بازیهای کشورهای اسلامی است. امسال تقریبا سال شلوغی را پیش رو داریم. باید بتوانیم نظر فدراسیون،وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را بیشتر جلب کنیم تا در مسابقات تورهای قاره ای و دایموند لیگ نیز بتوانیم شرکت کنیم.