وبینار آنلاین مسئولان فدراسیون دو و میدانی با نواب رییس بانوان هیات‌های استانی؛

صیامی: رقابتهای جام امام رضا(ع) در بخش بانوان برگزار می‌شود/بانوان حضور پررنگ تری داشته باشند

وبینار آنلاین مسئولان فدراسیون دو و میدانی با نواب رییس بانوان هیات‌های دو و میدانی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، در این جلسه وبینار انلاین، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان و نواب رییس بانوان تمام هیا‌ت‌های استانی شرکت داشتند و پیرامون مسائل مختلف در دو و میدانی بانوان در سراسر کشور بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن با ارزش دانستن مقام بانوان و حضورشان در میادین ورزشی گفت: انتظار می‌رود بانوان در بحث استعدادیابی بیش از پیش فعال و پرکار باشند، نایب رییس ها در استانها ورزشکاران بانو را حمایت کنند و نسبت به برگزاری مسابقات متعدد درون استانی اقدام کنند.

صیامی ادامه داد: خوشبختانه پس از برگزاری دور نخست رقابتهای جام امام رضا (ع) در شهر مشهد و همکاری بسیار خوب بانوان مقرر شد در دومین دوره این مسابقات باز هم بانوان میهمان ورزشگاه امام رضا باشند.
 
همچنین در ادامه این جلسه پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون اذعان داشت: خوشحالم که بانوان کاردان و فعالی را در رشته دو و میدانی در سرار کشور داریم. همانطور که رییس فدراسیون گفتند امروز ما از نواب رییس بانوان بیش از گذشته انتظار داریم. به طور مثال در بخش آموزش باید برنامه‌های متفاوت و متنوعی طراحی شود و مربیان تازه‌ای پرورش پیدا کرده و یا مربیان فعلی به علم روز دو و میدانی دنیا مسلط شوند.

بهزادی افزود: این توقع وجود دارد که مکاتبات و بخش‌نامه هایی که از فدراسیون ارسال می‌شود با دقت نظر بیشتری مورد بررسی قرار گرفته و به کار بسته شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی ضمن تاکید بر رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در استانها اذعان داشت: در نظر داشته باشید ورزشکاران با لباس مصوب وزارت ورزش فعالیت داشته باشند و همچنین همراه تیم‌های بانوان مربی و سرپرست اقا اعزام نشوند و بیشتر از بانوان استفاده کنند تا حضور پررنگ‌تری داشته باشند. همچنین نظارت کافی بر استفاده درست ورزشکاران از فضای مجازی با توجه به آنلاین بودن کلاس ها، و موارد دیگر را در دستور کار قرار دهید.

در پایان بهزادی نسبت به ارائه گزارش مختصری در خصوص عملکرد سال جاری اقدام کرد و گفت: با حمایت ورزشکاران امسال دو کسب سهمیه در رده سنی جوانان و نوجوانان برای مسابقات جهانی داشتیم؛ مهلا محروقی به کنیا رفت و همینطور سارینا ساعدی موفق شد سهمیه مسابقات جهانی جوانان در کلمبیا را کسب کند. فرزانه فصیحی نیز با سهمیه یونیورسالیتی راهی بازیهای المپیک شد و همینطور آی او سی سهمیه بورسیه ورزشی خود را به خانم ریحانه مبینی اعطا کرد. که قطعا با حمایت بیشتر در رده سنی نوجوانان و جوانان نمایندگانی داریم که می‌توانند در مسابقات بین‌المللی آتی خوش بدرخشند و این مارا به آینده امیدوار خواهد کرد. دو تیم باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد و چادر ملو نیز هم حمایت ویژه ای که مدیرعاملان این باشگاههای داشته اند در رقابتهای قهرمانی کشور ترکیه حاضر شدند و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند که جا دارد از مسئولین این دو باشگاه کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم.
 
در ادامه این جلسه آنلاین نایب رییس های دیگر استانها؛ هما بیگی از خراسان رضوی ، فاطمه بهرامی از اصفهان ونیلوفر  زارع از استان کرمان نقطه نظرات خود را مطرح  کردند.