در دیدار هاشم صیامی با رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مطرح شد؛

ایجاد تفاهم نامه همکاری/ برگزاری دوره رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع)

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد دیدار و پیرامون عقد تفاهم‌نامه همکاری گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی، در نشستی که میان هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با سید حسین علوی مقدم رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد برگزار شد، طرفین در خصوص عقد تفاهم‌نامه در راستای همکاری و تعامل برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) در استادیوم‌ امام رضا(ع) شهر مشهد مقدس بحث و تبادل نظر داشتند.


در این جلسه همچنین هاشم صیامی از شهرداری و شورای شهر مشهد بابت حمایت‌هایی که تاکنون از ورزش پایه و مادر دو و میدانی (ورزش اول المپیک) داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد و مقرر شد در تفاهم نامه‌ای که میان فدراسیون دو و میدانی و کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد منعقد می‌شود طرفین در رابطه با شناسایی و پرورش استعدادها و برگزاری مسابقات توسط هر دو دستگاه و با همکاری هیات دو و میدانی استان خراسان رضوی تعامل و همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

در این نشست مقرر شد شورای شهر مشهد با کمک شهرداری مشهد در برگزاری دومین دوره رقابتهای دو و میدانی جام امام رضا (ع) نهایت همکاری را با فدراسیون داشته باشد، تا با نام مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) رویدادی ماندگار در شهر مشهد انجام شود.

همکاری های متقابل جهت برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری کلاسهای مربیگری و برگزاری مسابقات تشویقی برای استعدادهای ورزش دو و میدانی شهر مشهد مقدس از دیگر مصوبات این نشست برای قید در تفاهم‌نامه فی مابین بود.
 
در پایان این دیدار شیلد یادبود فدراسیون دو‌ و میدانی از سوی هاشم صیامی به رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد مقدس اهداء شد.