رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان(بلگراد۲۰۲۲)؛

حسن تفتیان با قرار گرفتن در جایگاه پنجم گروه خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماند

در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان حسن تفتیان نماینده کشورمان در مرحله مقدمانی رقابت ماده ۶۰متر با قرار گرفتن در جایگاه پنجم گروه خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان که به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان در حال برگزاری است،حسن تفتیان نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت ماده ۶۰متر با قرار گرفتن در جایگاه پنجم گروه خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

 

بر همین اساس تفتیان که در گروه هفتم دور مقدماتی ماده ۶۰متر بانوان با‌ورزشکارانی از کشورهای، برزیل،کانادا،غنا،سن مارینو،سوازیلند،هم گروه بود در پایان این مسابقه توانست حد نصاب۶.۷۵ثانیه را به ثبت برساند ودر جایگاه پنجم این گروه قرار گیرد.

 

در این گروه بولاد آجوماله از کانادا با ثبت زمان ۶.۵۷ثانیه اول شد آدام توماس انگلستان و فیلیپه باردی از کشور برزیل به ترتیب با ثبت حد نصاب ۶.۵۹ثانیه و ۶.۶۶ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی ماده ۶۰متر آقایان این رقابت‌ها حسن تفتیان موفق شد در جایگاه سی‌و پنجم این مسابقات قرار گیرد.