رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان(بلگراد۲۰۲۲)؛

فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در جایگاه ششم گروه خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماند

در آغاز نخستین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان فرزانه فصیحی نماینده کشورمان در مرحله مقدمانی رقابت ماده ۶۰متر با قرار گرفتن در جایگاه شسم گروه خ‌د از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

به گزارش روابط عمومی،در آغاز نخستین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان که به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان در حال برگزاری است،فرزانه فصیحی نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت ماده ۶۰متر با قرار گرفتن در جایگاه شسم گروه خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.

 

بر همین اساس فصیحی که در گروه سوم دور مقدماتی ماده ۶۰متر بانوان با‌ورزشکارانی از کشورهای،آمریکا،سوییس،نیوزلند،لوکزامبورگ،ایرلند،ایسلند و برزیل هم گروه بود در پایان این مسابقه توانست حد نصاب۷.۳۹ثانیه را به ثبت برساند ودر جایگاه ششم این گروه قرار گیرد.

 

در این گروه میکا بریسکو از آمریکا با ثبت زمان ۷.۰۳ثانیه اول شد وگرالدین فرای ازسوییس و زوئه هوبس از کشور نیوزلند به ترتیب با ثبت حد نصاب۷.۱۱ثانیه و ۷.۱۳ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی ماده ۶۰متر بانوان این رقابت‌ها فرزانه فصیحی موفق شد در جایگاه سی‌و هفتم این مسابقات قرار گیرد.