دیدار هاشم صیامی با معاون رییس جمهور

رییس فدراسیون دو و میدانی با محمد دهقان دیدار و پیرامون شرایط ورزش اول المپیک در کشورمان توضیحاتی را بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز(پنج‌شنبه)با محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور دیدار و پیرامون شرایط و وضعیت ورزش اول المپیک در کشورمان نکاتی را بیان کرد.

 

در این دیدار ابتدا رییس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی ضمن قدر دانی از معاون رییس جمهور از برگزاری این نشست گفت:دو و میدانی ورزش بسیار پر اهمیت و پر مدالی در میان همه رشته‌های ورزشی است.

 

وی افزود:همه در دنیا دو و میدانی را بعنوان پایه و اساس هر ورزشی می‌شناسند که اتفاقا بیشترین تعداد 

مدال را نیز در دل خود جای داده است.

 

صیامی خاطر نشان کرد:خوشبختانه دو و میدانی در کشور ما هم رشد و توسعه خوبی پیدا کرده است تا جایی که ما موفق به کسب مدال المپیک در این ورزش که بعنوان ورزش المپیک نیز شناخته می‌شود شده‌ایم.

 

او همچنین با توجه به برنامه‌های انجام شده در دوران جدید و همچنین در پیش بودن دو رویداد مهم بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی در سال جاری خواستار توجه و نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولین و دستندرکاران کشورمان نسبت به ورزش دو‌و میدانی شد. 

 

رییس فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد:بودجه‌ای که از سوی وزارت ورزش و کمیته‌ملی المپیک در اختیار فدراسیون دو‌و میدانی قرار می‌گیرد با توجه به اهمیت،تعداد افراد فعال ،مدال‌هایی که در آن توزیع می‌شود و همچنین وجود یک مجموعه تخصصی بسیار بزرگ با نام آفتاب انقلاب به هیچ وجه پاسخ‌گوی این رشته‌ورزشی نیست که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولین به خصوص مقام عالی وزارت ورزش و جوانان دکتر سید حمید سجادی که خود از قهرمانان و اسطوره‌های بی بدیل دو و میدانی است این اعتبارات افزایش یابد تا بتوانیم گاهم‌های بلند و موثری را در جهت کسب افتخار و همچنین رشد و توسعه بیش از پیش این ورزش که در زمره ورزش‌های پر طرفدار در اقصی نقاط جهان به شمار می‌آید برداریم.

 

محمد دهقان معاون رییس جمهور نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه ورزش دو و میدانی کشور اظهار داشت:قطعا اهمیت و جایگاه دو و میدانی در میان تمامی رشته‌های ورزشی بر کسی پوشیده نیست و من برای کمک به این رشته پایه و مادر از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

 

در پایان این دیدار هاشم صیامی از معاون رییس جمهور جهت حضور و بازدید از ورزشگاه آفتاب انقلاب دعوت بعمل آورد که این امر با استقبال از سوی وی همراه شد.

 

وی افزود:قطعا در اولین فرصت جهت حضور در میان ورزشکاران،مربیان و مسئولین دو و میدانی و دیدار با آنها به این مجموعه ورزشی خواهم آمد.