نشست هاشم صیامی با مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان؛

حضور پر قدرت باشگاه ذوب آهن اصفهان در مسابقات باشگاهی دو‌و میدانی

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی امروز(جمعه)با علی احسانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشتند.

 

در پی این دیدار مقرر شد به زودی آکادمی دو و میدانی باشگاه ذوب آهن اصفهان با همکاری و حمایت فدراسیون به منظور رشد و توسعه ورزش پایه و مادر تاسیس و کار خود را آغاز نماید.

 

از دیگر موارد مطروحه در این دیدار حضور پر رنگ و همه جانبه باشگاه ذوب آهن اصفهان در مسابقات دو‌و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ورزشکاران تراز اول این رشته در سال ۱۴۰۱ بود، که در همین راستا رییس فدراسیون دو و میدانی از حمایت‌ها و پرداخت به‌موقع مطالبات قهرمانان این باشگاه در فصل قبل رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور تشکر و قدر دانی نمود.

 

صیامی همچنین از مسئولین باشگاه ذوب آهن خواست تا برنامه ریزی‌های لازم به منظور حضور این باشگاه در مسابقات بین‌المللی به نمایندگی از کشورمان را در دستور کار قرار دهند که این پیشنهاد با استقبال از سوی علی احسانی مواجه شد.

 

در بخش دیگر این دیدار علی احسانی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که خود از قهرمانان باسابقه و شناخته شده ورزش دو و میدانی است گفت: این باشگاه ریشه‌دار  و قدیمی ورزش کشورمان در تلاش است تا در سال جاری با جذب و حمایت از دو و میدانی کاران مطرح و پر عنوان بتواند کمک شایانی به آنها در راستای کسب افتخارات بین‌المللی توسط این قهرمانان برای کشور عزیزمان داشته باشد.

 

وی افزود:در نظر داریم تا در صورت مساعد بودن تمامی شرایط میزبانی یکی از مراحل رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور را در استان اصفهان بر عهده بگیریم.

 

احسانی همچنین از رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان درخواست کرد تا با رایزنی‌ها و پیگیری‌های وی با وزارت ورزش و جوانان به خصوص با دفتر امور باشگاه‌ها موانع موجود بر سر راه انعقاد قراردادها با ورزشکاران و مربیان به خصوص در ورزش دو و میدانی برداشته شود تا بتوان حمایت‌ها و خدمات بهتری را برای آنان در نظر بگیریم.

 

گفتنی است سجاد مرادی از قهرمانان اسبق دو و میدانی و دارنده چندین مدال آسیایی این رشته و عضو کمیته دوهای استقامت و نیمه استقامت فدراسیون، که مسئولیت سرمربیگری تیم دو و میدانی باشگاه ذوب آهن اصفهان را بر عهده دارد نیز در این نشست حضور داشت.

 

در پایان این دیدار همچنین رییس فدراسیون دو و میدانی از امکانات و تجهیزات ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی‌های قدیمی‌ترین باشگاه دو و میدانی کشورمان قرار گرفت.

 

در این نشست حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی و تعدادی از مسئولین و دستندکاران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند.