بازدید هاشم صیامی از اردو آماده سازی ملی پوشان دو و میدانی در استان سمنان

رییس فدراسیون دو و میدانی با حضور در استان سمنان از نزدیک در جریان برگزاری اردو ملی پوشانی که مراحل آماده‌سازی خود را در این استان سپری می‌کنند قرار گرفت و از تمرینات آنها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز(جمعه)با سفر به استان سمنان از برگزاری اردو آماده‌سازی ملی پوشانی که تمرینات خود را در این استان سپری می‌کنند بازدید کرد.

 

 در این بازدید که حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی نیز رییس فدراسیون دو و میدانی را همراهی می‌کرد،حمیدرضا کیا و مبین مداحی دو قهرمان ماده پرش سه‌گام کشورمان که مراحل آماده‌سازی خود را در استان سمنان پست سر می‌گذارند، توضیحاتی را پیرامون چگونگی نحوه برگزاری این اردو و همچنین مشکلاتی که بر سر راه آنها به منظور هرچه بهتر آماده‌سازی خود تا زمان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور وجود دارد بیان کردند.

 

هاشم صیامی نیز ضمن بازدید از تمرینات این دو ورزشکار کشورمان پس از گفت‌وگو با آنها جهت رفع مشکلات و موانع موجود قول مساعد داد.

 

رییس فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی‌های انجام شده اردو آماده‌سازی ورزشکاران دو و میدانی که شانس حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را دارند در چند استان کشور بر پا شده است و ما نیز در همین راستا تلاش خواهیم کرد که قهرمانان خوب دو و میدانی بتوانند با کمترین مشکل و بهترین شرایط مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارند تا با فراغ بال تمام تمام توانشان را در راه پیشرفت و کسب افتخار در مسابقات مهم پیشرو به کار بگیرند.

 

گفتنی است سید صادق حسینی کار هدایت ورزشکاران دو‌و میدانی کشورمان که اردو آماده‌سازی خود را در استان سمنان برپا نموده‌اند بر عهده‌دارد و علی اصغر نصیری رییس هیات دو و میدانی استان سمنان سرپرست برگزاری این اردو است.