برگزاری تمرینات ورزشکاران ماده پرش با نیزه در استان قم

تمرینات آماده‌سازی ورزشکاران پرش با نیزه به میزبانی استان قم در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی،با حمایت فدراسیون دو و میدانی تمرینات آماده‌سازی تعدادی از قهرمانان ماده پرش با نیزه دو و میدانی کشورمان به منظور ارتقاء سطح کیفی ورزشکاران این ماده به میزبانی استان قم در حال برگزاری است.

 

بر همین اساس محمد معتمد نیا پرنده جوان و خوش آتیه ماده پرش با نیزه کشورمان که سال گذشته موفق به عبور از مانع ۵متر شده است به همراه محمد علی زابلی ورزشکار همین ماده از استان قم تمرینات آماده‌سازی را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا(ع)زیر نظر مربیان خود پشت سر می‌گذارند.

 

همچنین علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی با حضور در استان قم از نحوه انجام تمرینات این ورزشکاران ماده پرش با نیزه کشورمان بازدید بعمل آورد که در جریان این بازدید ابوالفضل خدمتکاری سرپرست و محمد رضا اسحاقی دبیر هیات دو و میدانی استان قم نیز حضور داشتند.

 

گفتنی است دو و میدانی ایران سابقه کسب یک مدال طلا،یک مدال نقره و یک مدال برنز در ماده پرش با نیزه ودر سطح مسابقات آسیایی را دارد. 

 

لازم به ذکر است،ماده پرش با نیزه از جمله مواد تکنیکی و بسیار جذاب رشته‌ورزشی دو و میدانی است که طرفداران پر شماری در اقصی نقاط جهان به خود اختصاص داده است.