از صبح فردا آغاز خواهد شد؛

برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان با یاد و گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری قهرمان فقید این رشته ورزشی و به منظور انتخاب تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان(کلمبیا۲۰۲۲)به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی،رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان با یاد و گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری قهرمان فقید این رشته ورزشی به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

بر همین اساس این مسابقات در بخش بانوان از صبح فردا(پنج‌شنبه) با حضور ۱۸۰ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد و عصر روز جمعه۱۶اردیبهشت‌ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

 

همچنین رقابت‌های بخش آقایان این رویداد کشوری نیز طی روزهای ۱۸و۱۹اردیبهشت با حضور تیم‌های استانی سراسر کشور به میزبانی ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این مسابقات حکم انتخابی اعضاء تیم ملی دو و میدانی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور کلمبیا برگزار خواهد شد را دارد.

 

گفتنی است زنده یاد سید رضا انتظاری از قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ورزش دو و میدانی است که سابقه کسب دو‌مدال نقره در مواد ۴۰۰و ۸۰۰متر و یک مدال برنز در ماده ۴در ۴۰۰متر امدادی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴تهران را در کارنامه دارد.