برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)/هشت کشور خارجی در این مسابقات شرکت خواهند کرد

دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی طی روزهای هشتم و نهم خردادماه با حضور ۸کشور خارجی و ۷تیم داخلی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی،در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم‌هایی از ایران، هشت کشور خارجی نیز شرکت می‌کنند.

ایران، ارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش کشورهای شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) هستند.  

 

ورزشکاران کشورهای خارجی در قالب تیم ملی و دوومیدانی‌کاران ایران در قالب تیم منتخب و تیم‌های باشگاهی در این رویداد بین‌المللی دو و میدانی حضور خواهند یافت .

 

بر همین اساس تیم‌های باشگاهی سی‌تله‌کام، بازرگانی عماد، فولاد هرمزگان، گل‌گهر سیرجان، عقاب نیروی هوایی و دو تیم منتخب از فدراسیون دو و میدانی تیم‌های هستند که از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.  

 

لازم به ذکر است دهلال الحمد، رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به همراه شوگو ماران دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و چهار رییس فدراسیون کشورهای آسیایی هم برای بازدید از کشورمان و مسابقات جام امام رضا(ع)به ایران سفر خواهند کرد تا از نزدیک ناظر عملکرد دو و میدانی کاران شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی باشند.