رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی آذزبایجان-بانوان؛

پایان نخستین روز با کسب دو مدال طلا و دو نقره

در پایان نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی آذربایجان که به میزبانی شهر باکو در حال برگزاریست تیم ملی بانوان کشورمان موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شد.

به گزارش روابط عمومی،در دو ۱۵۰۰ متر پریچهر شاهی موفق شد با ثبت حد نصاب ۴:۳۴.۹۴ دقیقه به خط پایان رسیده و مدال طلا را از آن خود کند.

 

سپس کژان رستمی دونده اهل استان کردستان با ثبت حد نصاب۵۷.۹۷ثانیه در دو ۴۰۰ متر زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و بر سکوی نخست این ماده ایستاد.

 

سارینا ساعدی رکورد‌دار  رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ماده پرش سه‌گام بانوان کشورمان نیز موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۸متر پس از پرنده کشور میزبان مدال نقره گرفته و عنوان نایب قهرمانی ماده پرش سه‌گام این مسابقات را به دست آورد.

 

ساناز امیری پور دونده‌دوهای سرعت و عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان کشورمان و رکورد دار ماده ۱۰۰متر رده سنی نوجوانان با ثبت حدنصاب ۱۲.۳۱ ثانیه موفق شد عنوان نایب قهرمانی رقابت ماده ۱۰۰متر این را به دست آورد.

 

گفتنی است بر اساس برنامه این رقابتها نمایندگان کشورمان فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت. ساناز امیری پور و کژان رستمی در ۲۰۰ متر، سارینا ساعدی در پرش طول و پریچهر شاهی در ۳۰۰۰ متر مسابقه خواهند داشت.