رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا:

صیامی برای رشد دو و میدانی تلاش می‌کند/ورزشگاه امام رضا(ع)قادر به میزبانی مسابقات جهانی است

رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد علاوه بر مسابقات بین‌المللی می‌تواند مسابقات جهانی این رشته ورزشی را نیز میزبانی کند.

دهلان الحمد القطری عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگاران در مشهد افزود: با توجه به مشاهداتی که داشتیم همه امکانات از جمله حمل و نقل و اقامت برای برگزاری مسابقات جهانی در این شهر و این مجموعه ورزشی مهیا است.

وی ادامه داد: صیامی برای رشد دو و میدانی تلاش می‌کند و کشور ایران تمایل دارد در ورزش دو و میدانی رشد کند و حرفی برای گفتن داشته باشد که ما هم حمایت می‌کنیم.

 

رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا اظهار داشت: برای سنجش سطح مسابقات، عوامل مختلفی از جمله نظرسنجی از ورزشکاران  و خروجی قضاوت‌ها را باید در نظر بگیریم تا درجه مسابقات معلوم شود، امیدواریم در پایان نتیجه خوبی برای ایران رقم بخورد. اما خوشبختانه ایران در آسیا و در میان کشورهای مسلمان عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در پوشش رویدادها گفت: رسانه نقش مهمی در زندگی ایفا می‌کند، رسانه‌ها کمک کننده ما هستند، سعی کنید صادقانه در حوزه فعالیت خود کار کنید.

 

در پایان این نشست از سوی دبیر کل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به خاطر تلاش‌های فدراسیون دو و میدانی ایران، هدیه‌ای به رسم یادبود به هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران و همچنین از سوی آستان قدس رضوی هدیه یادبودی به رییس کنفدارسیون دومیدانی آسیا اهداء گردید.