هاشم صیامی:به بهترین حد نصاب‌های ثبت شده توسط ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع)جوایز ویژه‌ای اهداء خواهد شد

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت:فدراسیون در نظر دارد با نظر کمیته های تخصصی به ورزشکاران کشورمان که بتوانند حد نصاب‌های خوبی را در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع)به ثبت برسانند جوایز نفیسی اهداء کند.


به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون اظهار داشت:این فدراسیون به ورزشکاران ایرانی برتر کمیته های تخصصی که بتوانند بهترین عملکرد را در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) داشته باشند جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.
 
وی افزود:همچنین در نظر داریم تیم اعزامی به دو رویداد بین المللی هند و قزاقستان و همچنین بازی‌های کشورهای اسلامی را با توجه به عملکرد ورزشکاران در رقابت‌های بین المللی جام امام رضا(ع)انتخاب کنیم.
 
صیامی خاطر نشان کرد:تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم  مسابقات خوب و در شان نام کشورمان را به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار کنیم، که در این راستا پیش بینی موارد متعددی به منظور برگزاری مطلوب و شایسته دومین دوره مسابقات جام امام رضا(ع)گرامیداشت زنده یاد استاد علی باغبانباشی انجام شده است.  
 
او ادامه داد،حضور ورزشکاران دیگر کشورها و رقابت آنها با ورزشکاران داخلی می‌تواند انگیزه مضاعفی را میان قهرمانان ایرانی ایجاد کند تا آنها بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد،سفر رییس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا و دبیر کل این نهاد جهت تماشای این رقابت‌ها نشان از اهمیت بسیار ویژه مسابقات جام امام رضا(ع) دارد که قطعا این مهم می‌تواند جایگاه دو و میدانی کشورمان در بعد بین‌المللی ارتقاء دهد.

به این ترتیب ورزشکاران برتر در کمیته های تخصصی؛دوهای سرعت و موانع، استقامت و نیمه استقامت، پرش‌ها و پرتاب‌ها و پیاده روی با نظر اعضای کمیته‌های تخصصی حائز دریافت جایزه خواهند شد.