در نشست نواب رییس بانوان دو و میدانی مطرح شد؛

بهزادی: نواب رییس استانها در بخش نوجوانان و جوانان فعال‌تر باشند/آموزش شئونات اخلاقی به دختران را جدی بگیرید

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: امیدوارم نایب رییس بانوان هیات های استانی نسبت به گذشته در پویا کردن بخش نوجوانان و جوانان فعال‌تر باشند.


به گزارش روابط عمومی،در جریان نشست امروز نواب رییس های هیات های استانی، پریسا بهزادی اظهار داشت: امروز پیش از هر چیز رعایت مسائل اخلاقی و همسو با وزارت ورزش و جوانان برای ما مورد اهمیت است. از همین رو از تمام نایب رییسان در استانهای مختلف میخوا‌هیم تا در این مسیر به ما کمک کرده و آموزش دختران نوجوانان و جوان را در بحث رعایت مسائل اخلاقی و حجاب اسلامی جدی بگیرند.

وی در خصوص عملکرد بخش بانوان در سال گذشته توضیح داد: در سالی که گذشت در جریان مسابقات بیش از 50 رکورد ملی و باشگاهی جابجا شد. فرزانه فصیحی دونده سرعتی ما از طریق سهمیه سولیداریتی به بازیهای المپیک رفت. مهسا میرزا طبیبی در پرش با نیزه رکوردهای خوبی ثبت کرد، ریحانه مبینی در پرش طول عملکرد چشم گیری داشت و رکورد شکنی کرد. 10 باشگاه ورزشی در بخش بزرگسالان و جوانان دختران را مورد حمایت قرارداده و در مسابقات حضور داشتند.

بهزادی ادامه داد: این ها همه قابل احترام و تقدیر است اما انتظارمان از خودمان بیشتر است و برای ادامه طریق در دو و میدانی بانوان نیاز است در پشتوانه سازی دختران، فعالیت پررنگ تری وجود داشته باشد. مربیان استانها در بخش نوجوانان و جوانان بیشتر تمرکز کنند تا در این رده سنی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم. در حال حاضر جوانان خوبی داریم، به طور مثال سارینا ساعدی در پرش سه گام موفق به کسب وروردی رقابتهای قهرمانی جوانان جهان شده است. اما این روند باید سیر صعودی داشته باشد و ما در سالهای آتی نمایندگان بیشتری در میادین بین المللی داشته باشیم که نه تنها بتوانند به راحتی ورودی مسابقات را کسب کنند بلکه قادر به دریافت مدالهای خوش‌رنگ باشند.