‎تکتم دستاربندان: رقیبانم در بازیهای کشورهای اسلامی را بررسی کرده‌ام/ رقابت سختی خواهم داشت

نماینده دو نیمه استقامت بانوان در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: با بررسی رقیبانم در بازیهای کشورهای اسلامی متوجه شده‌ام که کار سختی خواهم داشت.


تکتم دستاربندان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون دو و میدانی در خصوص حضور در بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخودار است به همین دلیل بلافاصله با تمام شدن مرحله اول لیگ با تمام قوا تمرینات هدفدار خود را آغاز کردم و بصورت مستمر پیگری نمودم.

دارنده رکوردملی دو 800 متر بانوان کشورمان ادامه داد: برای حضور درمسابقات کشورهای اسلامی به اردوی متمرکز نرفتم و به صورت غیر متمرکز تمریناتم را در شهر مشهد  ادامه دادم. تمرینات خیلی خوب بوده و حتی بعضا چند جلسه در روز تمرین داشتم تا به شرایط ایده آل برسم.


وی افزود: رکوردهای رقیبانم را بررسی کرده‌ام. رقبای سرسختی دارم و این مسابقات با حضور این دوندگان قطعا سطح بالایی خواهد داشت. به هر ترتیب تمام تلاشم را خواهم کرد تا روی سکو بروم و باز هم رکورد ملی را جابجا کنم.  


وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و با ثبت یک رکورد عالی گوشه ای از زحمات مربی‌ام را جبران و همه را خوشحال کنم.