مربی دوهای سرعت و موانع تیم ملی دو و میدانی:

سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از سطح مسابقات آسیایی هم بالاتر است

مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان تاکید کرد که سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از سطح مسابقات آسیایی هم بالاتر است.


به گزارش روابط عمومی،سیاوش سپهوند، مربی دوهای سرعت و موانع تیم ملی دو و میدانی ایران ضمن تسلیت عاشورای حسینی و فضای عاشورایی حاکم بر ملی پوشان کشورمان، درباره سطح مسابقات گفت: از آنجایی که در این مسابقات ورزشکاران نامداری از کشورهای اروپایی و آفریقایی و همچنین کشور میزبان، ترکیه، حضور دارند، سطح فنی مسابقات بسیار بالاست.

وی افزود: نکته جالب درباره سطح فنی مسابقات این است که شاهد حضور ورزشکارانی هستیم که اخیرا از مسابقات جهانی برگزار شده در اورگان آمریکا آمده‌اند و در بالاترین سطح قرار دارند. بر این اساس می شود گفت که سطح این مسابقات حتی از مسابقات آسیایی هم بالاتر است.

مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ادامه درباره وضعیت ملی پوشان ایرانی حاضر در مسابقات گفت: در این مسابقات با تیمی حضور یافته ایم که به نوعی تلفیقی از با تجربه ها و ملی پوشان جوان است؛ از یکسو امثال آقایان احسان حدادی و حسن تفتیان را داریم که از ورزشکان بنام و المپین های بزرگ کشورمان هستند و از سوی دیگر، ورزشکاران جوان و جویای نامی ما را همراهی می کنند که انگیزه بالایی دارند و می توانند شگفتی سازی کنند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی های بلند مدت صورت گرفته، هدف نهایی شرکت در این مسابقات با این ترکیب از ملی پوشان، مسابقات آسیایی سال آینده خواند و ابراز امیدواری کرد که این مسابقات نقطه شروع و محک خوبی برای تیم ملی کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی پیش رو باشد.