در پی بازسازی سایت تخصصی دوومیدانی ایران؛

بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه آفتاب انقلاب

سید حمید سجادی در راستای اجرای طرح‌های بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب از تنها سایت تخصصی ورزش دو و میدانی بازدید بعمل آورد.

 
به گزارش روابط عمومی،سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز(جمعه)در جریان اجرای طرح‌های بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب از تنها سایت تخصصی ورزش دو و میدانی در کشورمان بازدید کرد.
 
بر همین اساس در این دیدار که علیرضا عاصم یوسفی رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی،هاشم خزایی سرپرست دبیری فدراسیون،طاهر کاظمی سرپرست مجموعه آفتاب انقلاب و تعدادی از پیشکسوتان ورزش دو و میدانی نیز حضور داشتند وزیر ورزش و جوانان از اماکن در دست بازسازی این ورزشگاه شامل(مجموعه خوابگاه‌ها،زمین‌های چمن،تاسیسات و…)بازید کرد و از نزدیک در جریان روند انجام این طرح‌ها قرار گرفت و نکات لازم را پیرامون هر چه بهتر اجرایی شدن آنها بیان کرد.
 
سید حمید سجادی با اشاره به نقش و اهمیت ورزشگاه آفتاب انقلاب در پیشبرد اهداف دو و میدانی کشورمان خاطر نشان کرد:این ورزشگاه بعنوان یک مرکز تخصصی ورزش دو و میدانی می‌بایست از هر جهت در بهترین شرایط و جایگاه قرار داشته باشد زیرا با توجه به اماکن و امکانات پیش بینی شده در آن می‌تواند تقش بی بدیلی در روند رشد و توسعه ورزش پایه و مادر ایفا کند.
 
گفتنی است،با توجه به فرسودگی و نیاز به رسیدگی لازم بخش‌هایی از ورزشگاه آفتاب انقلاب فدراسیون دو‌و میدانی، کار بازسازی آن را با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از مدتی قبل آغاز نموده‌است، تا جامعه ورزش اول المپیک در کشورمان بتوانند در بهترین شرایط ممکن به فعالیت‌های خود در این ورزشگاه ادامه دهند.