رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور  

پایان روز نخست با شکسته شدن دو رکورد ملی

روز اول از رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور امروز با شکسته شدن دو رکورد ملی در بخش بانوان و آقایان به پایان رسید. 

 

به گزارش روابط عمومی، نخستین روز از رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور که امروز (پنجشنبه) به میزبانی مجموعه آفتاب آغاز شد در حالی برگزار شد که رکورد پرش سه گام در هر دو بخش بانوان و آقایان شکسته شد. 

 

صبح امروز مسابقات در بخش بانوان آغاز شد که مریم کاظمی، پرنده یزدی از تیم چادرملو با ثبت نتیجه ۱۲.۸۶ متر قهرمان شد و رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۱۲.۶۹متر متعلق به سارینا ساعدی بود جابجا کرد.

 

در نوبت عصر این مسابقات نیز آقایان به مصاف یکدیگر رفتند که در پرش سه گام حمیدرضا کیا از تیم ذوب آهن اصفهان با پرشی معادل  ۱۶.۴۱متر موفق شد رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۱۶.۳۵متر در اختیار میلاد دریساوی بود بهبود ببخشد. 

 

در جریان این مسابقات بانوان در قالب ۷تیم و آقایان۸ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

این رقابتها فردا در دو نوبت صبح (بانوان) و عصر (آقایان) برگزار و با معرفی تیم قهرمان در هر دو بخش به پایان خواهد رسید. 

 

لازم به ذکر است در این رقابت‌ها یک مهمان ویژه داشت که سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان و پیشکسوتان نامدار ورزش اول المپیک در کشورمان است با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از نزدیک شاهد و ناظر  بر عملکرد دو و میدانی کاران کشورمان در این مسابقات بود.