ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد

با اعلام کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی اسامی ورزشکاران تیم‌‌های دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص و از آنها به منظور شرکت در اردو آماده‌سازی دعوت بعمل آمد.

 
به گزارش روابط عمومی،با اعلام کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی اسامی ورزشکاران تیم‌‌ملی دو و میدانی کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص و از آنها به منظور شرکت در اردو آماده‌سازی دعوت بعمل آمد.
 
بر همین اساس و پس از برگزاری رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور که حکم انتخابی تیم ‌ملی را نیز داشت و همچنین پس از تشکیل کمیته فنی فدراسیون دو و مبدانی و بررسی تمام نتایج این مسابقات نفراتی همچون؛جلیل ناصری،ارشیا مصدقی،حمیدرضا کیا،حمیده اسماعیل‌نژاد،فرزانه فصیحی،فاطمه محیطی‌زاده و ریحانه مبینی به عضویت تیم ملی کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا(نورسلطان۲۰۲۳)در آمدند.
 
گفتنی است،با توجه به مسدومیت مسعود کامران در جریان دور نهایی رقابت ماده 60متر با مانع رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور عضویت وی در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات به نظر کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی بستگی خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است،اردو آماده‌سازی تیم ملی دو و میدانی کشورمان حهت شرکت در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا(نورسلطان۲۰۲۳)از روز شنبه(۱۴۰۱/۱۱/۱) به مدت سه هفته در ورزشگاه آفتاب انقلاب(کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی)برگزار خواهد شد.
 
رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۰الی۲۳بهمن ماه جاری به میزبانی شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.