مسعود کامران: از اعتماد فدراسیون سپاسگزارم/ به رکورد شکنی در رقابتهای داخل سالن آسیا امیدوارم

ورزشکار کشورمان در دو 60 متر بامانع در رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: با توجه به اینکه به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشتم از اعتماد فدراسیون بابت قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی سپاسگزارم.

ترکیب تیم ملی سپاسگزارم.

 

مسعود کامران در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد اظهار داشت: حدود 20 روز در شهر خرم‌آباد در اردو بودم و در حال حاضر نیز یک اردوی متصل به اعزام در مجموعه آفتاب انقلاب داشتیم که خدارو شکر همه چیز عالی بود. اینکه خوابگاه بازسازی شده، غذا در همین مجموعه با کیفیتی مطلوب و براساس نیاز ورزشکاران طبخ می‌شود، به سالن رسیدگی شده و برای تمرینات مسافت طولانی را طی نمیکنیم و هر ساعتی بخواهیم میتوانیم در این کمپ تمرین داشته باشیم، همه و همه یک شرایط ایده آل برای این اردو ایجاد کرد.

 

وی افزود: البته من به تازگی از مصدومیت خارج شدم و پس از انجام دوره درمان و آزمایشات با نظر کمیته پزشکی امکان حضور در مسابقات را پیدا کردم اما باز هم از اعتماد فدراسیون برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی پس از مصدومیت و همچنین حمایت های باشگاه عقاب برای تمرینات با فراغ بال، با توجه به اینکه در دوران سربازی به سرمی‌برم تشکر میکنم. البته پس از این مصدومیت تمریناتم طبق برنامه پیش نرفت اما باکمک مربی تلاش کردیم تا با مدیریت تمرینات آمادگی خود را حفظ کنم.

 

کامران در ادامه در خصوص حریفانش در این میدان آسیایی گفت: رقیبان سرسخت، پرعنوان و با تجربه‌ای دارم که از نظر رکوردی اختلاف های بسیار نزدیکی با یکدیگر داریم و آنطور که شرایط را آنالیز کردم آخرین رکوردم در مسابقات داخل سالن در رنکیگ ، در رده پنجم قراردارد و برای رسیدن به سکو باید در یک مصاف پایاپای بسیار تلاش کنم.

 

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر با رکورد ملی 60 متربا مانع 4 صدم ثانیه فاصله دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در این رقابت جذاب پس از 20 سال رکورد شکنی کنم.