در رقابت‌های قهرماتی آسیا از تمام رقبا کوکچتر هستم/بیشترین رکورد شکنی را در سال جاری داشته‌ام

دارنده رکورد ملی هفتگانه جوانان کشور اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری عملکرد خوبی داشتم و بیشترین رکورد شکنی را در میان ورزشکاران به ثبت رساندم.

 

محیطی زاده در خصوص حضور در رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا توضیح داد: متاسفانه از بعد از شیوع کرونا چند سالی مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا برگزارنشده است. اما در حال حاضر کسانی که شرکت میکنند درماده پنجگانه و هفتگانه سابقه حضور در المپیک و مدال بازیهای آسیایی رو دارند 

 

محیطی زاده ادامه داد؛ من از تمام  رقبا کوچکتر هستم. البته این خود نقطه عطف است و من می‌توانم تجربه خوبی برای حضور در میادین آینده داشته باشم.

 

وی  افزود: امسال با ثبت ۹رکورد ملی و باشگاهی بیشترین رکوردشکنی را در بین تمامی ورزشکاران داشتم و تلاش میکنم رکورد ملی ۶۰متر مانع و پنجگانه را نیز جابه جا کنم. البته اردوی خوبی را در مجموعه آفتاب انقلاب پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در دوره مدیریتی جدید مجموعه آفتاب انقلاب شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است.

 

محیطی در پایان گفت: جا دارد  از فدراسیون دو و میدانی و همچنین باشگاه چادر ملو به خصوص اقای عطایی مدیر عامل باشگاه و همچنین رییس هیات یزد بابت حمایت های سالانه ای که از من داشته‌اند تشکر کنم.  

 

فاطمه محیطی زاده رکورد‌های زیر را در کارنامه خود دارد؛ 

رکورددار ملی ماده هفتگانه جوانان

رکوردار ملی ماده ۱۰۰مانع جوانان

رکورد ملی ماده پرش ارتفاع نوجوانان

رکورددار باشگاهی هفتگانه بزرگسالان

رکورددار باشگاهی هفتگانه جوانان

رکورددار باشگاهی پرش ارتفاع جوانان

رکورددار باشگاهی ۱۰۰مانع جوانان