علیرضا صیفوری سرپرست هیات دوومیدانی استان تهران با حضور در روز پایانی اردوی متمرکز منتخبین از ورزشکاران تهرانی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در روز پایانی اردوی متمرکز منتخبین، علیرضا صیفوری سرپرست هیات دو و میدانی استان تهران در جمع ورزشکاران و مربیان دعوت شده حاضر شد و ضمن آرزوی موفقیت در رویدادهای پیش رو، از ورزشکاران و مربیان منتخب تهرانی نیز تجلیل کرد.
در این دیدار، احسان حدادی رییس فدراسیون دو و میدانی، سیدمهدی مستجاب الدعوه سرپرست دبیرکلی و پریسا بهزادی سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون نیز حضور داشتند
