برگزاری اولین دوره مانیتورینگ تمرین ویژه مربیان دو و میدانی

اولین دوره مانیتورینگ تمرین ویژه مربیان دو و میدانی اعزامی به بازیهای جوانان زیر 17 آسیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، اولین دوره مانیتورینگ تمرین ویژه مربیان دو و میدانی اعزامی به بازیهای جوانان زیر 17 آسیا با حضور اساتید برجسته کمیته ملی المپیک و مربیان منتخب دو و میدانی برگزار شد. 
در این کارگاه آموزشی که علی رضایی عضو کمیته رده‌های پایه فدراسیون، جهانگیر حق‌گو، محمود مرادی، جلیل ساکت، هژیر فاطمی کرد و مینو شهامی فر حضور داشتند، مطالبی چون طراحی علم تمرین، تغذیه، روانشناسی، آسیب شناسی ارائه شد.