دیدار حدادی با مربیان رده‌های پایه دو و میدانی استان تهران

رییس فدراسیون دو و میدانی با مربیان رده‌های پایه استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، احسان حدادی رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز (دوشنبه) 7 مهر با مربیان رده‌های پایه دو و میدانی استان تهران   دیدار و گفت و گو کرد. 
در این دیدار که علی کفاشیان عضو هیأت رییسه و هاشم صیامی نایب رییس فدراسیون نیز حضور داشتند، در خصوص مسائل و مشکلات مربیان تهرانی و همچنین برنامه‌های آتی فدراسیون در این رده سنی بحث و تبادل نظر شد. 
احسان حدادی رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن قدردانی و ابراز خرسندی و همدلی از مربیان حاضر در برگزاری جشنواره دو و میدانی نونهالان که در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره رقابت‌های دوو میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور صورت گرفت، به اهمیت تعلیم و تربیت صحیح این رده سنی و حفظ استعدادهای ناب دوو میدانی برای تقویت بدنه تیم‌های ملی در آینده نزدیک تأکید کرد.
رییس فدراسیون دوو میدانی در این دیدار با اهدای لوح سپاس از زحمات مربیان رده‌های پایه پایتخت قدردانی کرد.