جام قهرمانی رقابت های نوجوانان -جوانان باشگاههای کشور به پلیمرخلیج فارس خرم آباد رسید

با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا و عدم صدور مجوز برگزاری مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی نوجوانان-جوانان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد بعنوان قهرمان این دوره از رقابتها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در پی اوج گیری شیوع ویروس کرونا و عدم صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، جهت برگزاری مرحله دوم‌ و پایانی مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور نوجوانان-جوانان، فدراسیون دو و میدانی با در نظر گرفتن نتایج مرحله نخست (که در تاریخ ۳و ۴ مهر ماه گذشته برگزار شد) و با هماهنگی با تیم های باشگاهی، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد را در هر دو‌بخش دختران و پسران بعنوان تیم صدر نشین این رقابتها اعلام کرد.  


بدین ترتیب در بخش پسران تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد که در مرحله اول با کسب ۱۶۷ امتیاز به عنوان نخست رسیده بود در نهایت قهرمان این رقابت ها شد و تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۹۸امتیاز نایب قهرمان و شهرداری گتوند با ۴۰امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش دختران تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با کسب ۱۳۱/۵ امتیاز قهرمان شد، تیم شهرداری اردکان با ۱۲۷امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰۲امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

لازم به ذکر است پیش از این قرار بود رقابت های نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاههای کشور در دو مرحله برگزار شود.