دیدار هاشم صیامی با رییس سازمان بسیج ورزش کشور

ظهر امروز رییس فدراسیون دو و میدانی با ابولفضل خدا قلی پور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز (سه‌شنبه) با ابولفضل خدا قلی پور  رییس سازمان بسیج ورزش کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار خدا‌قلی‌پور ضمن ابراز خوشحالی نسبت به انتخاب هاشم صیامی بعنوان رییس فدراسیون دو و  میدانی گفت: امیدوارم این رشته پایه و پر مدال توسط مدیریت و برنامه ریزی های شما به سطوح جهانی دست پیدا کند.

وی افزود: ما در مجموعه ورزش بسیج با تمام قوا در خدمت رشته دو و میدانی هستیم و سعی میکنیم که با همکاری هم بتوانیم اتفاقات خوبی را برای ورزش اول المپیک رقم بزنیم .

رییس سازمان بسیج ورزش کشور ادامه داد؛ بسیج ظرفیت خوبی از لحاظ زیر ساخت و نیروی انسانی دارد و می‌تواند از این طریق کمک زیادی به مجموعه ورزش کشور کند.

هاشم صیامی نیز ضمن قدر دانی از نظرات ارزشمند ابولفضل خدا قلی پور افزود: برای هرگونه همکاری در ضمینه استعدادیابی و برگزاری مسابقات و رویداد ها در هر دو بخش بانوان و آقایان اعلام آمادگی میکنیم و سعی خواهیم کرد در اولین فرصت با انعقاد تفاهم نامه با سازمان  ورزش بسیج کشور در کنار هم بتوانیم آینده درخشانی را برای ورزش پایه و مادر دو و میدانی رقم بزنیم.