صيامي:در مجمع اتفاقات خوبی افتاد/خارج از قانون کاری نخواهم کرد

رييس فدراسيون دو و ميداني گفت: اتفاق هاي خوبي در مجمع امروز افتاد و نقدهایی مطرح شد كه بايد آن را رفع كنيم.

 

به گزارش روابط عمومی؛هاشم صيامي امروز (دوشنبه) در حاشيه مجمع دو و ميداني اظهار داشت: به دليل شیوع ویروس کرونا مجامع سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به تعویق افتاد و اولين ماموريتم اين بود تا مجمع را زودتر برگزار كنم. 

اتفاق هاي خوبي در مجمع امروز افتاد و ايراداتي گرفته شد كه بايد آن را رفع كنيم. 

رییس فدراسیون دو و میدانی درخصوص قرارداد احسان حدادي توضیح داد: باید قراردادها بر اساس قانون بسته شود. حتما موضوع را در سازمان تيم هاي ملي مورد بررسي قرار مي دهيم و تصميمي كه به نفع منافع دو و ميداني و حدادي است لحاظ مي كنيم تا مشكل قانوني نداشته باشد.

صيامي  در رابطه با هزینه‌های عمل جراحی حدادی در آلمان اظهار داشت: باید بپذیریم احسان حدادی ،ورزشکار المپیکی ما و برند دوومیدانی است. به قول دوستان سه ضلع مدال‌آوری در المپیک را به مربع تبدیل کرده است و نمی‌توان ساده از کنار او گذشت. خوشبختانه او هم به اصول و قوانین کشور آشنا است و ما هم تلاش می‌کنیم تا او به شرایط خوبی برسد. باید به ورزشکارمان توجه کنیم بالاخره حدادی به آلمان رفته و بر اساس بررسی پزشک، ۱۰ روز  عمل جراحی اش به تاخیر افتاد. امیدوارم عمل پای او به خوبی انجام شود، و فدراسیون حتما کمک می‌کند تا مشکلی برای او پیش نیاید. 

وي در پایان گفت: اتفاقات خوبی افتاد و بحث‌ها و موضوعاتی در این مجمع مطرح شد که انشالله بتوانیم چراغ راه آینده‌مان باشد و نقدها و نکات مثبت این مجمع را به عنوان تجربه استفاده کنیم و ایراداتی که در دوره‌های قبل بوده حذف کنیم و نکات مثبت را دنبال کنیم. حضور اعضای محترم مجمع خیلی خوب انجام شد و همچنین آقایان علی‌نژاد، سعیدی و خسروی حضور داشتند و اعلام کردند که ورزش اول المپیک، دوومیدانی را به طور جدی حمایت خواهند کرد.