دیدار هاشم صیامی با رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح؛

امیر پیمبری: ارتقاء ورزشکاران ما در گرو دانش فنی مربیان دو و میدانی است/ نهایت تعامل را برای استعدادیابی خواهیم داشت

در نشستی که میان رییس فداسیون دو و میدانی و رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح برگزار شد، طرفین در خصوص تعاملات دو جانبه به نتایج مطلوبی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی، در جلسه‌ای که میان هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی و امیر سیدکمال پیمبری رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، طرفین پیرامون همکاری متقابل در امر آموزش و استعداد‌یابی بحث و گفت‌وگو داشتند.

در ابتدای این نشست امیر پیمبری ضمن تبریک به رییس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: ما خدمتگذار جامعه ورزش کشور هستیم و امیدوارم طی تعاملات نیروهای مسلح  با فدراسیون دو و میدانی بتوانیم گام‌های موثر و ماندگاری در راه ارتقاء ورزش دو و میدانی و نیروهای مسلح برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای نیروهای مسلح همچون؛ دانشگاه‌های افسری، پادگان ها و ورزشگاه های تحت اختیار افزود: هدف نیروهای مسلح فرهنگ سازی برای علاقمند کردن مردم جامعه و حضور مسئولین در حمایت از این رشته پرمدال ورزشی است. 

امیر پیمبری ادامه داد: موفقیت ورزشکاران نیروهای مسلح در مسابقات بزرگی چون "سیزم " در گرو تعامل و حمایت های فدراسیون دو و میدانی است؛ چراکه ارتقای توان ورزشکاران ما با تکیه بر دانش مربیان فنی در فدراسیون دو و میدانی می تواند یکی از مهمترین ارکان موفقیت نیروهای مسلح در عرصه ورزش به خصوص دو و میدانی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد. 

وی در پایان ضمن تقدیر از فدراسیون پیشین اذعان داشت: دوومیدانی جزو اولویت های ورزشی در نیروهای مسلح بوده و قطعا تعامل در استعدادیابی بین فدراسیون دو و میدانی و نیروهای مسلح از مهمترین برنامه های ما خواهد بود.

در ادامه این نشست نیز هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن قدردانی از حسن نیت امیر پیمبری در حمایت از ورزش دو و میدانی گفت: بدون شک تعاملات دوجانبه فدراسیون دو و میدانی با نیروهای مسلح با توجه به ظرفیت های موجود طرفین می‌تواند در ارتقای وضعیت کنونی مؤثر واقع شود. پتانسیل بالای فدراسیون دو ومیدانی در به کار گیری دانش فنی مربیان و استعدادیابی و متقابلا حمایت های نیروهای مسلح یکی از رموز موفقیت این تعامل دو جانبه خواهد بود.