دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با مدیر شبکه ورزش سیما

سرپرست فدراسیون دو و میدانی عصر امروز در نشستی با مدیر شبکه ورزش سیما دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی عصر امروز (یکشنبه) با حضور در ساختمان شبکه ورزش سیما جمهوری اسلامی ایران، با احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما دیدار و پیرامون رشته اول المپیک و کمک رسانه ملی در راه توسعه این ورزش بحث و تبادل نظر کرد.

در این جلسه طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی  فدراسیون نیز حضور داشت. 

سرپرست فدراسیون دو و میدانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کار در فدراسیون و برنامه ریزی تقویم مسابقات فدراسیون اعلام کرد: رقابتهای دو و میدانی به صورت رسمی از اواخر تیر ماه سالجاری آغازخواهد شد و به همین منظور همانند گذشته باز هم دو و میدانی بیش از پیش نیاز به حمایت رسانه ملی و به خصوص شبکه ورزش دارد. 

وی در ادامه در توضیحی کوتاه در خصوص عملکرد فدراسیون اظهار داشت: اقدامات خوبی در مجموعه آفتاب انقلاب بعنوان تنها مجموعه تخصصی دو و میدانی  برای برگزاری رقابت های این رشته ورزشی صورت گرفته است. همچنین در بحث حمایت از ورزشکاران با پرداخت کمک هزینه تمرین به آنها سعی داریم مسیر بهتری را برای انجام تمرینات خود در پیش داشته باشند تا در نهایت عملکرد بهتری را در رقابت های آتی به ثبت برسانند.

وی افزود : همچنین آموزش نیز یکی از ارکان مهم فدراسیون است که سعی داریم با برگزاری کلاس های آنلاین  روندی رو به جلو را در این بخش داشته باشیم. 

مبینی ادامه داد: دائما پیگیر شرایط تمرینی  قهرمانان دوومیدانی هستم و لحظه‌ای از حال ورزشکاران غافل نمی‌شوم.

مبینی در پایان این نشست ضمن ارج نهادن بر زحمات و حمایت های همیشگی شبکه ورزش سیما در انعکاس رویدادهای دو و میدانی از شیعه و همکارانش قدر دانی و سپاسگزاری کرد.     

احسان شیعه نیز در این بحث و تبادل نظر صمیمانه، ضمن اعلام حمایت همیشگی از دو و میدانی گفت: دو و میدانی یک رشته پایه و بسیار تاثیر گزار در ورزش کشور است و می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش قهرمانی در جامعه باشد. به همین منظور از هیچ کوششی در راه اعتلای این ورزش فروگذار نخواهم بود. 

وی افزود:در تمام مدت حضورم در شبکه ورزش سعی داشتم تا با استفاده از رسانه ملی در رشد و توسعه تمام رشته  ها ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نکنم و به دوومیدانی نیز نگاه خاص و ویژه ای دارم.