با تلاش و تدبیر فدراسیون دوومیدانی/حسین رسولی به کشوربازگشت

حسین رسولی پرتابگر جوان کشورمان که برای اروی آماده سازی به همراه بهنام شیری عازم کشور بلاروس شده بود صبح امروز (شنبه) به کشوربازگشت.

به گزارش روابط عمومی، حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتابگر ماده پرتاب دیسک کشورمان زمستان سال گذشته (۱۳۹۸) برای انجام تمرینات آماده سازی و به منظور کسب سهمیه المپیک عازم کشوربلاروس شدند.

این اردوی آماده سازی قرار بود، سه ماه به طول بیانجامد، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این دو قهرمان خوب کشورمان مدتی بعد از پایان اردو نیز به دلیل لغو مداوم پرواز ها و تعطیلی گسترده در کشورهای مختلف در بلاروس بمانند. فدراسیون دوومیدانی ازطریق فدراسیون دوومیدانی بلاروس نسبت به تمدید مجدد ویزا و بیمه آنها اقدام کرد ونیز  توصیه های لازم به منظور سلامتی و ادامه تمرینات براساس مراقبت های بهداشتی صورت پذیرفت. 

سرانجام در تاریخ ۱۱خرداد ماه بهنام شیری با اولین پرواز بعد از دوران شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشت اما رسولی اعلام کرد به دلیل انجام ازدواج در بلاروس فعلا شرایط بازگشت به کشوررا ندارد .

پس از آن بودکه فدراسیون دوومیدانی با هماهنگی سفارت ایران دربلاروس وارد عمل شد و در این مدت تمام تلاش خود را برای اینکه هم ورزشکار خوب کشورمان با مشکلی در بلاروس مو‌اجه نشود و هم اینکه شرایط بازگشت وی را به کشور فراهم کند به کار گرفت .

سرانجام با تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون صبح امروز حسین رسولی  با پرواز مستقیم از بلاروس به کشور بازگشت.