اطلاعیه ساماندهی تیم های برگزار کننده مسابقات دو های آزاد و شهری توسط فدراسیون دو و میدانی

اطلاعیه ساماندهی تیم های برگزار کننده مسابقات دو های آزاد و شهری توسط فدراسیون دو و میدانی


با توجه به اینکه فدراسیون دو و میدانی مسئول و متولی هر گونه فعالیت در زمینه دوهای همگانی شامل (تریل، الترا، ماراتن،نیمه ماراتن،دوهای کوهستان، شهری، و دیگر فعالیتهای مرتبط با امر دویدن در کشور می‌باشد.
از این رو این فدراسیون در نظر دارد که با توجه به برنامه های کمیته همگانی و دوهای آزاد و کمیته ماراتن-نیمه ماراتن از این پس تمامی فعالیت‌های مرتبط با امر دویدن در سراسر کشور زیر نظر فدراسیون دو و میدانی (کمیته همگانی و دوهای آزادو کمیته ماراتن-نیمه ماراتن) صورت پذیرد. چنانچه فعالیت های مورد درخواست و انجام هرگونه مسابقات با ضوابط و چارچوب های تعیین شده توسط فدراسیون دو و میدانی تطابق داشته باشد، جهت برگزاری رویدادها مجوزات لازم را صادر خواهد شد.

بر همین اساس، فدراسیون دو و میدانی از این پس تنها برگزاری مسابقاتی را مورد تائید قرار  خواهد داد که مسئولین آنها جهت هر گونه فعالیت، تیم برگزاری خود را  به این فدراسیون معرفی و جهت همکاری به این  فدراسیون مراجعه و اقدام به ثبت نام در سامانه ملی دو و میدانی نمایند.  

از این رو تیم های برگزاری مسابقات در سراسر کشور می‌توانند تا مورخه ۱۴۰۰/۶/۶با مراجعه به سامانه دو ومیدانی آمادگی خود را اعلام نمایند.

لازم به ذکر است در صورتی که تیم های برگزاری مسابقات مراحل ذکر شده را انجام ندهند، هر گونه فعالیت غیر قانونی تلقی شده و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.