خبرها

ترکیب تیم ملی دو و میدانی در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا مشخص شد

با اعلام قاسمعلی فیروزی ترکیب تیم تیم دو و میدانی نوجوانان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

قاسمعلی فیروزی سرپرست کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دو و میدانی شد

با حکم رییس فدراسیون دو و میدانی قاسمعلی فیروزی سرپرست کمیته نوجوانان و جوانان این فدراسیون شد.

دیدار هاشم صیامی با رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

رییس فدراسیون دو‌و میدانی با نصرالله پژمانفر دیدار و پیرامون مسائل مختلف ورزش دو و میدانی و همچنین برگزاری سومین دوره رقابت‌های جام امام رضا(ع) گفت‌وگو کرد.

امیر طیب لی در رقابت ماده ۱۵۰۰ طلایی شد/کسب سه مدال حاصل عملکرد تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)امیر طیب ‌لی موفق شد در جایگاه نخست این مسابقات قرار گیرد و برای اولین بار مدال طلا را از آن خود و تیم دو و میدانی کشورمان در این رویداد جهانی کند.

اعلام حد نصاب‌های دریافت جوایز نقدی در رقابت‌های دو‌و میدانی جام رمضان

فدراسیون دو و میدانی حد نصاب‌هایی که می بایست ورزشکاران جهت دریافت جایزه نقدی در رقابت‌های جام رمضان به ثبت برسانند را اعلام کرد.

مهدی کاظمی در رقابت ماده پرتاب وزنه سوم شد و مدال برنز گرفت

در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب وزنه مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)مهدی کاظمی موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد و دومین مدال تیم کشورمان را در این رویداد جهانی کسب نماید.

برگزاری اردو تدارکاتی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان

اردو‌تدارکاتی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان جهت کسب آمادگی‌های لازم به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

امیر طیب لی در رقابت ماده ۳۰۰۰متر مدال برنز گرفت

در جریان برگزاری رقابت ماده ۳۰۰۰متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن پیشکسوتان قهرمانی جهان(لهستان۲۰۲۳)امیر طیب ‌لی موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود و تیم اعزامی کشورمان به این رویداد جهانی کند.

پیام تبریک سال نو توسط رییس فدراسیون دو و میدانی

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

مجید تقوی بعنوان رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی انتخاب شد

در مراسم مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان مرکزی که با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد؛ با رای‌گیری از میان ۲۱عضو شرکت‌کننده، “مجید تقوی” تنها نامزد این هیات با کسب 20 رای از 21 رای دریافتی به مدت ۴سال به‌عنوان رئیس جدید هیات دو و میدانی استان مرکزی انتخاب شد.

پیام تبریک هاشم صیامی به محرم نشاطی

در پی انتصاب محرم‌نشاطی به عنوان رییس سازمان بسیج ورزشکاران هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی طی پیامی انتخاب وی را تبریک گفت.