دیدار هاشم صیامی با رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح

رییس فدراسیون دو و میدانی با امیر جمشید فولادی دیدار و پیرامون مسائل مختلف و همکاری‌های دو جانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با امیر جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای  مسلح کشورمان دیدار و پیرامون مسائل مختلف و گسترش همکاری‌های دو جانبه بحث گفت‌وگو کرد.

 

در ابتدای این دیدار رییس فدراسسون دو و میدانی ضمن تبریک به امیر فولادی بواسطه انتصاب ایشان در سمت جدید برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

صیامی همچنین با اشاره به نقش ورزش دو و میدانی در بالا بردن سطح سلامت اجتماعی و به خصوص افزایش آمادگی جسمانی در میان نظامیان کشورمان که لازمه اصلی برای آنها است بیان کرد:فدراسیون دو و میدانی این آمادگی را دارد که در مسیر ترویج فرهنگ دویدن،استعداد یابی و همچنین افزایش سطح آمادگی جسمانی کارکنان نیروهای مسلح کشورمان و خانواده‌های این عزیزان همکاری خوب و بسیار نزدیکی را با اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح داشته باشد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

صیامی ادامه داد:پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مربیان متخصص دو و میدانی در محیط‌های نظامی و برگزاری مسابقات پر تعداد برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده گام بلندی برداشته شود.

در ادامه این دیدار امیر جمشید فولادی ضمن تقدیر از رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان به دلیل حسن توجه و نگاه خاص و ویژه‌ی وی به ورزش در هر دو بعد همگانی و قهرمانی تصریح کرد:سیاست قطعی ما در دوره جدید ایجاد همکاری و تفاهم با فدراسیون‌های کاربردی ورزش کشور است که فدراسیون دو و میدانی قطعا یکی از آن‌ها خواهد بود.

وی افزود:در طی چند روز آینده تفاهم‌نامه جامع و کاملی را با فدراسیون دو و میدانی منعقد نواهیم کرد و همکاری‌های خود در مسائل مختلف رسما آغاز خواهیم کرد.

امیر فولادی خاطر نشان کرد:هدف ما توسعه ورزش دو و میدانی در نیروهای مسلح است زیرا این ورزش در بالا بردن آمادگی جسمانی کارکنان تاثیر بسزایی داردو همچنین می‌تواند  در امر استعدادیابی نیز از طریق دو و میدانی افراد نخبه را هم در این رشته ورزشی و هم برای سایر ورزش‌ها شناسایی و گزینش کرد.

او ادامه داد:ما آمادگی داریم همکاری خوبی را با فدراسیون دو و میدانی آغاز کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار هم اتفاقات خوبی را برای آینده این ورزش پایه و پر مدال رقم بزنیم.

امیر جمشید فولادی در پایان گفت :بعد از قبول کردن مسئولیت جدید دو و میدانی اولین فدراسیونی است که با آن جلسه گذاشتم که این خود نشان دهنده جایگاه و ارزش دو و میدانی برای مجموعه نیروهای مسلح کشور است.

در این دیدار علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی،حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی،محسن برزگر محمدی مشاور رییس فدراسیون و عضو هیات رییسه و مصطفی زرین افضل به همره حسن شیرقوی از قهرمانان اسبق نیروهای میلح کشورمان نیز حضور داشتند.