پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در پایان دومین مرحله رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور سال ۱۴۰۰

دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان عصر امروز (دوشنبه) با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مجموع دو مرحله و شکسته شدن سه رکورد باشگاهی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد که موفق شد ۲۷۳ امیتاز کسب نماید به پایان رسید و تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب با کسب امتیاز های ۱۶۴ و ۱۶۱ در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. 

در این مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور همچنین تیم های سایپا،سلکتور،عقاب نیروی هوایی، بازرگانی عماد و مقاومت نیز به ترتیب صاحب عناوین چهارم تا ششم شدند. 

در جریان این مسابقات ساموئل لیمو دونده کنیایی از  تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ثبت زمان ۲۹:۴۸.۸۱ دقیقه رکورد باشگاهی دو ۱۰۰۰۰ متر را شکست و بعنوان قهرمانی رسید.

همچنین تیم ۴در ۴۰۰متر پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد با ثبت حد نصاب ۳:۰۸.۱۷دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را که در اختیار همین تیم بود بهبود بخشد.

گفتنی است در روز نخست این مرحله از مسابقات نیز حسن تفتیان در ماده ۱۰۰متر موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۱ثانیه رکورد باشگاهی این ماده را که در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.

علاقمندان به مشاهده عملکرد دو و میدانی کاران حاضر در دومین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور می‌توانند برای مشاهده نتایج این رقابت‌ها به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایند.