بیست و پنجمین دوره از رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشورگرامیداشت زنده یاد استاد محمد رضا صابری؛

مشهد مقدس میزبان مرحله پایانی در بخش آقایان/آغاز رقابتها از صبح فردا در ورزشگاه امام رضا(ع)

سومین و اخرین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور گرامیداشت زنده یاد استاد محمدرضا صابری در بخش آقایان از صبح فردا (شنبه) به میزبانی شهر مقدس مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، مرحله نهایی بیست و پنچمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور گرامیداشت زنده یاد استاد محمدرضا صابری در بخش آقایان در حالی از صبح فردا در استادیوم امام رضا (ع) شهر مشهد آغاز می‌شود که تا پایان مرحله دوم تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار پیشتاز این رقابت‌‌ها‌ست و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اختلاف بسیار کم شانه به شانه یکدیگر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.  

تا پایان مرحله دوم از این مسابقات تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با مجموع ۵۲۶ امتیاز (۲۵۳ امتیاز مرحله اول- ۲۷۳ امتیاز مرحله دوم) پیشتاز است. 

همچنین تا پایان دومین مرحله تیم ذوب آهن اصفهان با مجموع ۳۹۴ امتیاز (۲۲۴ امتیاز مرحله اول- ۱۷۰ امتیاز مرحله دوم ) فعلا در جایگاه دوم قرار دارد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با مجموع ۳۳۲ امتیاز ( ۱۷۵ امتیاز مرحله اول- ۱۵۷ امتیاز مرحله دوم) در رده سوم ایستاده است.

در دیگر رده های جدول بیست و پنجمین دوره از رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور تا پایان مرحله دوم به ترتیب تیم‌های؛ سایپا با ۱۶۹ امتیاز، سلکتور با ۱۰۳ امتیاز، بازرگانی عماد با ۹۸ امتیاز، عقاب نیروی هوایی با ۹۲ امتیاز و مقاومت با ۳۵ امتیاز در جایگاههای چهارم تا هشتم جدول قرار دارند.

گفتنی است، مراحل اول و دوم این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

این رقابتها‌ یکشنبه شب با اهداء کاپ به تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.