پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قهرمان بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان شد

در پایان سومین مرحله مسابقات باشگاهی دو و میدانی بانوان تیم باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد عنوان قهرمانی را رسید و چهار رکورد ملی به همراه سه رکورد باشگاهی شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی،در پایان سومین مرحله از بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد مقتدرانه عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات باشکاهی بانوان را در سال ۱۴۰۰کسب نماید.

برهمین اساس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد با کسب ۹۲۸امتیاز در مجموع سه مرحله قهرمان شود و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی باکسب ۷۰۴امتیاز بعنوان نایب قهرمانی رسید و تیم باشگاهی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود با ۵۳۷امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در مرحله پایانی بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور پریسا عرب از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خوش درخشید و موفق شد در مواد ۵۰۰۰۰متر و ۱۰۰۰۰متر رکورد ملی و باشگاهی را ارتقاء دهد.

عرب با ثبت زمان ۱۶:۴۴.۴۲دقیقه رکورد ملی و باشگاهی را که با‌ حد نصاب ۱۷:۱۴.۴۴ در اختیار خودش بود بهبود بخشید.وی همچنین با ثبت رکورد ۳۴:۵۲.۵۶دقیقه موفق شد رکورد ملی و باشگاهی این ماده را نیز که با ۳۶:۰۴.۱۷ در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.

در ادامه این مسابقات سارینا ساعدی دیگر ورژشکار باشگاه‌پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد در رقابت ماده پرش سه‌گام با ثبت حد نصاب ۱۲.۷۷متر دو  رکورد ملی رده سنی جوانان که با ۱۲.۷۴متر و رکورد باشگاهی این ماده را که با ۱۲.۷۱متر  در اختیار جواهر زمانی بود بهبود بخشد.

در رقابت ماده ۳۰۰۰متر مانع نیز حدیثه رئوف دونده جوان تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد با ثبت رکورد ۱۱:۰۸.۸۷دقیقه علی رغم قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات رکورد ملی رده سنی جوانان را که ۱۱:۲۳.۵۶دقیقه در اختیار فاطمه سیما شادکام بود ارتقاء دهد و رکورد دار جدید ملی رده سنی جوانان در این ماده لقب گیرد.

گفتنی است در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشوردر بخش بانوان شش تیم حضور داشتند که پس از ۳تیم نخست تیم سلکتور با ۱۹۷امتیاز چهارم شد و تیم‌های مقاومت بسیج همدان و مقاومت بسیج تهران به ترتیب با کسب ۱۲۷ و ۱۰۷امتیاز در جایگاه‌های پنجم و ششم قرار گیرند.

برای دیدن نتایج کامل این مرحله از مسابقات باشگاهی بانوان می‌توانید به قسمت نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایید.