نشست هاشم صیامی با معاون حقوقی وزیر اقتصاد و دارایی

رییس فدراسیون دو و میدانی با هادی قوامی دیدار و پیرامون مسائل مختلف و همکاری‌های دو جانبه بحث و گفت‌و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز ۱۷ مهرماه با حضور در محل وزارت امور اقتصاد و دارایی دکتر هادی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس  وزیر اقتصاد و دارایی دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه گفت‌و گو کرد.

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی در سخنانی اقدام به تشریع ماموریت اصلی فدراسیون دو و میدانی در جهت تعمیم و گسترش این ورزش پایه و المپیکی، به منظور ایجاد نشاط و سلامتی در میان آحاد مردم این مرز و بوم و روند  کسب عناوین ارزشمند و به اهتزار در آوردن پرچم جمهور اسلامی در میادین مهم بین‌المللی نمود.

وی همچنین با اشاره به تعداد مدال‌های بسیار زیادی که در اکثر مسابقات دو و میدانی توزیع می‌شود خواستار توجه بیش از پیش مسئولین اقتصادی کشورمان به رشته‌های پایه و پرمدال علی الخصوص ورزش مادر (دو و میدانی)شد.

در ادامه این نشست دکتر هادی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزیراقتصاد و دارایی که خود از پیشکسوتان رشته ورزش شنا  نیز به حساب می‌آید ، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این نشست در سخنانی به اهمیت توجه همه جانبه مسئولین کشور به امر ورزش به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص در میان جوانان اشاره نمود.

وی افزود:دو و میدانی بعنوان یکی از رشته‌های مطرح و تاثیر گزار در دنیای ورزش به حساب می‌آید که از این رو نیز می‌بایست با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور و افتخار آفرینانی که در طی سال‌های گذشته در این رشته ورزشی حضور داشته‌اند نگاه‌ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشیم.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی همچنین قول مساعد داد در خصوص بدهی‌های مالیاتی ایجاد شده فدراسیون دو و میدانی کشورمان در سنوات قبل مساعدتهای لازم را به عمل آورند.  

در این نشست اقبال عبدهو مشاور مالی واداری و همچنین محمد رمضانی مشاور مالیاتی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار تندیس یادبود فدراسیون دو و میدانی از سوی هاشم صیامی به دکتر هادی قوامی معاون وزیر اقتصاد و دارایی اهداء شد.