بیست و پنجمین دوره از رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشورگرامیداشت زنده یاد استاد محمد رضا صابری؛

آفتاب انقلاب میزبان مرحله پایانی در بخش بانوان/آغاز رقابتها از صبح فردا

سومین و اخرین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور گرامیداشت زنده یاد استاد محمدرضا صابری در بخش بانوان از صبح فردا (شنبه) به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی، مرحله نهایی بیست و پنچمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور گرامیداشت زنده یاد استاد محمدرضا صابری در بخش بانوان در حالی از صبح فردا ۱۷مهرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود که تا پایان مرحله دوم تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار پیشتاز این رقابت‌‌ها‌ست و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.  

تا پایان مرحله دوم از این مسابقات تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با مجموع ۶۱۰ امتیاز (۲۸۷ امتیاز مرحله اول- ۳۲۳ امتیاز مرحله دوم) پیشتاز است.

همچنین تا پایان دومین مرحله دانشگاه آزاد اسلامی با مجموع ۴۹۶ امتیاز (۲۶۳ امتیاز مرحله اول- ۲۳۳ امتیاز مرحله دوم ) فعلا در جایگاه دوم قرار دارد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با مجموع ۳۷۷ امتیاز ( ۱۸۷ امتیاز مرحله اول- ۱۹۰ امتیاز مرحله دوم) در رده سوم ایستاده است.

در دیگر رده های جدول بیست و پنجمین دوره از رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور تا پایان مرحله دوم به ترتیب تیم‌های؛ سلکتور با ۱۳۷ امتیاز، مقاومت بسیج همدان با ۹۵ امتیاز و مقاومت بسیج تهران با ۷۰ امتیاز، در جایگاههای چهارم تا ششم جدول قرار دارند.

گفتنی است، مراحل اول و دوم این مسابقات نیز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

این رقابتها‌ یکشنبه شب ۱۸مهر ماه با اهداء کاپ به تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.
 
لازم به ذکر است سال گذشته و در پایان بیست‌و چهارمین دوره تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان این مسابقات شده بود.