برگزاری جلسه کمیته های نیمه استقامت، اسقامت و پرشها

برگزاری لیگ صحرانوردی و مسابقات خیابانی در سه مرحله / ورزشکاران اردو نشین خواهند شد

جلسه کمیته های نیمه استقامت و استقامت و پرش‌ها روز گذشته در فدراسیون دو و میدانی با حضور اعضاء کمیته برگزار و مصوب شد لیگ صحرانوردی در سه مرحله برگزار شود.


به گزارش روابط عمومی، جلسه کمیته های نیمه استقامت و استقامت و پرش‌ها روز گذشته با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون برگزار شد که با چند مصوبه در خصوص دوهای استقامت و نیمه استقامت و همچنین پرش‌ها همراه بود که از مهمترین مصوبات آن لغو اردوهای انفرادی خارجی و برگزاری اردوی برون مرزی به صورت تیمی و متمرکز در صورت صلاحدید خواهد بود.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا فردین پور بعنوان مدیر تیم های ملی و علی رضایی بعنوان دبیر فدراسیون نکاتی را جهت یادآوری دستور جلسه بیان و توضیحاتی در خصوص روش حمایت از ورزشکاران و گروه بندی ورزشکاران در دو دسته A وb ارائه کردند. که بر این اساس، ورزشکاران گروه A افرادی با شانس کسب مدال در بازیهای آسیایی و ورزشکاران گروه b  افرادی با شانس کسب مدال در سایر رقابتها‌ بودند.

در این نشست هاشم صیامی رییس فدراسیون با اشاره به اینکه سیاست کنونی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در بحث اعزام‌ تیم های ملی کیفی است و هدف کسب مدال و اهتزاز پرچم کشور است، گفت: ما نیز باید با همین رویکرد ادامه طریق دهیم و کمیته های تخصصی باید با جدیت برنامه های مربیان و ورزشکارانی که زیر نظر سیستم حمایتی فدراسیون هستند را رصد کنند و بر اردوها نظارت داشته باشند تا بتوانیم به بهترین عملکرد دست پیدا کنیم.

صیامی افزود: به زودی لیگ صحرانودی و مسابقلت خیابانی در سه مرحله به صورت تیمی و دسته جات آزاد در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد و تلاش می کنیم تعدادی از استعدادها از رده های سنی مختلف نیز در این رقابتها حضور داشته باشند.

دراین نشست مقرر شد اردوهای انفرادی خارج از کشور لغو و اردوها به صورت داخلی برگزار شود، اما در صورت صلاحدید و با نظر کمیته های تخصصی این امکان وجود دارد که اردوهای برون مرزی به صورت گروهی و متمرکز برگزار شود.

دیگر مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

- برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی کمیته با مربیان

- شرکت ورزشکاران در مسابقات بین المللی

- برگزاری اردوهای آماده سازی در شهر های جنوبی و... کشور با نظارت فنی

گفتنی است جلسه کمیته دوهای نیمه استقامت و استقامت با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی،علی رضایی دبیر کل فدراسیون ،حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی و سجاد مرادی،سایه میرصادقی و علی اصغر صابری و همچنین نشست کمیته پرش‌ها با حضور جواد صغادی،حسین شایان و علی اصغر نصیری  اعضای این کمیته‌ها برگزار شد.